مسافر شب
مسافر شب
شرح غمی شبهای تار


صدای پای یار

پیک اول را که در پیمانه ریخت...             
آبرومان در ره میخانه ریخت...

پیک دوم را به عشق او زدیم....
باده سر شد، ما همه هو هو زدیم...

پیک سوم را زدیم و سوختیم...
تار دل بر پود مستی دوختیم...

پیک چهارم پیک اهل راز بود...
ساقی با میخوارگان دمساز بود...

پیک پنجم پرده را از هم درید..
مژده کشف و شهود دل رسید..

پیک شیشم همرهی با دار بود...
شوق وصل و وعده دیدار بود...

پیک هفتم ما همه ساقی شدیم...
ساقی و جام می و باقی شدیم...

هفت پیک عشق مستم کرده است...
ساقی امشب می پرستم کرده است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 29 خرداد 1395برچسب:,

|




خواستم همسفر قلبم باشی نه یک رهگذر بی وفا پیش خود می گفتم تویی نیمه گمشده من اما بعد فهمیدم که هم تو را گم کرده ام هم نیمه ی دیگر خودم را خواستم زندگی ام را بهاری کنی بهار نیامد و همیشه زندگی ام رنگ خزان گرفت بظاهر قلبت عاشق بود و مهربان اما انگار درونت حال و هوای دگر داشت روزهای با تو بودن گذشت و رفت عشقت را به خاک میسپارم و قلبت را فراموش میکنم بینمان هر چه بود تمام شد آرزوهایی که با تو داشتم همه نقش بر آب شد این خاطره های با تو بودن بود که در دلم ماندگار شد ماندگار شد و دلم را سوزاند کاش هیچ یادگاری از تو در دلم نمی ماند.....
سلام به تمام دوستان عزیز
















نازترین عکسهای ایرانی

خالق غزنوی

خرداد 1400
تير 1396
دی 1395
مهر 1395
شهريور 1395
تير 1395
خرداد 1395

دختر و مادر
توصیف دوست
دل
گل روز
گل سرخ
جنون
n love
بی وفائی
فریاد
بیاد عشق
زیرباران
اندشیندن به تو
گاهی فقط باید رفت
پاییز عمر
دلنوشته های یه دختر
نازنین لیلای من امشب برایم ناز کن
دلتنگی
صدای پای یار
مهربان


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسافر شب و آدرس millad1394.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شب های پرخاطره
باران غم در ساحل نگاهم
علیاد خاطرات پایدار
سکوت بی پایان
نقاب غبار الود خاطره ها
پشی دهکده سکوت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ